reklama

Som nevarič

Vchádzam do miestnosti a steny sú zatiahnuté čiernym dymom. Iba pár jasných miest, ako vybielených savom, mi naznačuje aké boli pôvodne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Svietia do tmy, osamelí hrdinovia, ktorých sláva pomaly zapadá prachom. Či skôr dymom. Sú tu ako nemý výkričník, stojac ticho a nehybne, aby mi jemne naznačili, že prívlastok nemožná kuchárka mi sedí ako uliaty.

Nerozhodne.

Nie sú dosť čierne, aby zanikli v ohni pekelnom ani dosť biele, aby kráčali zástupom anjelov.

Za toto skončím na šibenici. Neviem kedy príde domov, no musím to stihnúť.

Priemerná.

Niekedy sa pristihnem pri tom ako závidím polročným známostiam. Tú eufóriu. Ružové obláčiky. Nie čierny dym. Kedysi by mi to prešlo. Prečo do čerta nie dnes?! Viem, že sa nechcem vrátiť na začiatok. Vtedy to s mojím varením bolo ešte horšie. O kúsok. No prežiť znova kúsok raja je lákavé. To Eva podala Adamovi jablko a boli stratení. Jedlo dáva žena. Tak prečo nie ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už ma nebaví byť priemerná.

Môže za to trúba. Na niekoho to zvaliť musím.

Som priemerná vo varení, mám doma priemerný poriadok. Som priemerná mama, manželka. V práci som priemerná. Ešte aj píšem priemerne. Nič výnimočné.

V podstate, mám rada prácu. Priamo ma fascinuje. Vydržím celé hodiny sedieť a dívať sa na ňu.

Mám bodrel, no a čo?

Sériou pokusov a omylov som zistila, že nie je dôležité ako bývaš, ale s kým.

Takže som čas strávený metlou (zatiaľ nie ako čarodejnica, čo je na moju škodu), vymenila za čas strávený so svojimi blízkymi.

Hladných, no šťastných.

Marianna Slobodová

Marianna Slobodová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mením názor tak často, že pomaly predčím, čo do počtu, i ľudí, ktorí si menia ponožky raz za deň.A milujem. Svoj nový foťák, svoju dcérku a svojho muža. Tí poslední dvaja nie sú noví. No je úžasné, že ich mám. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu